Kızlar ya enfeksiyonum var sanırım sağlık ocağındaki hemşire çok hafif bol su iç demişti kültürlerim falanda temiz çıktı 1 hafta öncede serklaj olmuştum ama şuan yoğunlaştı galiba üst iç kısmında akıntı var böyle beyaz beyaz lekeler var çok afedersiniz peçete silince sarı oluyor. Ağrı falanda var vajinamda hatta şişlikde var gibi belirtilerine de baktım yaşayan varmı bu durumu yarın kontrolüm var doktorada söylicem