Merve-dmr gittim geldim daha önce detaylı ultrason için randevu almıştım gidemedim. Doktorum onuda bugün içinde girmem için ayarladi. Enfeksiyon için fitil yazdı antibiyotik yazdı . Enfeksiyon bebeğe geçmez dedi. Detaylı da da bebeğimin dik bir şekilde durduğunu aşağıda hissettiğim ayakları olduğunu ogrendim . Bide iki böbrekte dolgunluk var diye not almış. Doktoruma sordum doğum sonrası çıktığında kontrollerine bakarız dedi. Bu kezde buna canım çok sıkıldı