Gzma yaa o değil de iki isim koymayanların dövüyorlar mı benim mi haberim yok 😅😅😄 iki isim olacak diye zorlama ne kadar çok ad görüyorum bir de son zamanların isimleri çok saçma geliyor bana alin,lina,luna bilmem ne yani bu kadar popüler kültürün kölesi olmamak lazım diye düşünüyorum ☺️