Zehra_arsln Nur meva anlamı da bu sekilde Meva Cennet katlarından birinin ismidir (Cennet ül Meva). Meva Arapça kökenli bir kelime olup ’yurt, mekan, sığınılacak yer’ demektir.
Esrakzly ipekatac_21 ayy bende hep inci koymak istedim hala istiyorum hamile olmadan oncede düşünüyordum ama çok güzel isimler var ya kararsizim
Nurgunay0 Bende isimler arasında kalıyorum cinsiyeti belli değil ama kız olursa Elifnaz yada Melisa koyarım bu iki isimden başkasına da ısınamadım inci de çok güzel aslında bunüç isim dışındakiler bana uzak geliyor
Esrakzly Gzma kuranda geçmesine özen gösterieecgim evet bütün isimler guzel ama rabbim güzel isimler kuranda gecen isimler koyun demiş bir ömür onu taşıyacak efnan cennetteki güzel gözlü kız demek inci eftelya Miray sude meryem süeda buse Mihri
Potter58 Esrakzly yanlış anlamayında Rabbim kuranda geçen isimler güzel burdan koyun diye bir şeyi nerede hangi ayette demiş. Sadece peygamber efendimiz anlamı güzel isimler koyun demiş.
2prensesannesii2 Gzma Bizde 27 olucaz yarın ve hiç isim bulamadım bulduğumuzda da karar veremiyoruz diye diye doğum yaklaşıyor 😂😂
Balbebek012 Gzma çok güzel kız isimleri var aslında erkek isimlerine göre daha güzel ve seçenek de çok Zeynep Ece Nil Nur Nisa İlay İnci İpek Gökçe Seren Selin Lina Asel Arya Alya Mina 💐💐💐
Gzma Balbebek012 ben biraz takığım ya çevremde olan bi isim koymak istemiyorum çok güzel isimler var evet ama benim beğendiğimi eşim beğenmiyo onunkileri ben bi karar veremedik😂
Sevgikelebegi777 Biz Bade koyacağız . Beğendiğim diğer isimler nazende raşel eliz linda birce Nil ve mavi 🩷
poyrazmom_ Gzma mihra lidya ada arya alya ayla doğa nil Minel Umay Deren Akça Alâ Gökçe Gülce Nehir Mavi Beren Bade Nilda Yade Yaz İlay Sare Nare 🌸
Gzma ilayda_96 teşekkürler 🥰 uras ismi çok hoşuma gidiyor benimde erkek olsaydı muhtemelen Uras olurdu bizim
1Cerenarslan1 Gzma ya bende bade ismini çok beğeniyorum badenur bile olabilir ama bade isminin anlamini beğenmiyorum keske daha farkli bi anlami olsaydi
Sevgikelebegi777 1Cerenarslan1 nerden baktığınızda alakalı ismim anlamına . Yoksa dini isimlerde koymayın çocuğa ağır gelir derler . Çocuğun adına yakışır yaşaması gerekir derler . Bade nin iki anlamı var şarap ve ilahi aşk ben aşk kısmından bakıyorum 🥰