Bazi insanları anlamak gerçekten çok zor. Toplumda yaşadıklarını unutuyo gibiler. Sen bu konuyu sevmezsin ama başkası sevebilir! Facete instagramda diyebiliyor musun "ben bu kişiyi sevmiyorum paylaştığı resimler gıcık bu face e üye olamasin" diyebiliyor musun? Ki oralarda kural da yok. Buradaki bazı kurallara uyarak herkes istediğini yazabilir sorabilir. Kimse ben rahatsız oluyorum yazmasın diyemez. Babanızın forumu değil 😉 Sen sevmiyosan konunun basliginda kaynana yazıyorsa girmezsin!!! Kimse silah zoruyla o konuya baktirmiyor. Herkes ilgilendiği konu neyse başlıktan anlar ona gore içine girer bakar. Saçma sapan kişilerle uğraşıyoruz ya.