adm merhaba admin newheart adlı kullanıcının,aynı görüşte olmadığım bir postta yaptıgım yoruma üslup bozukluğu ve Sokak vari konuşma tarzıyla hakkımdaki itham ve aşşalayıcı konuşma tarzını uygun bulmuyorum bu tarzına karşın, kendimi seviyesine düşmeden savundum ama okadar saygısız ithamları vardıki lütfen bu hesaba uyarı veya kapatma,engelleme haklarınızı kullanınız,yoksa bana verdiği her mesajı kayıt altına aldım yarın avukatımla dava yoluna kadar gidicem burası herkesin herkese saygı duyacağı bir platform herkes haddini bilmeli!!!@adm @adm adm @Newheart @Newheart @Newheart