IzguVeAnnesi Alyamerve Doktora gore de degisir canim orda sanirim erken gebelik riski olan bir kadin vardi oda NST’deydi minnacikti karni 37haftalikta vardi girer girmez kac haftaliksin diye sordu 31+6 deyince sende NST’ye dedi gittim ☺️
Totuu IzguVeAnnesi o bence rutin kontrol,en azindan bizim ulkemizde oyle,Turkiyede bilmiyorum dogrusu