Dlrm doppler kalp atisi demek canim. Senin haftan nst de bebek kalp atisi duyulmasi icin yeterli degil. Ama fetal doppler cihazlari var onlarda cok rahat cikar. 28 den sonra nst ye girilmeye baslaniyor zaten. Senin sancin mi vardi da nst ye aldilar ?