Ayten1994 Şuan çok şükür 29+1 olduk kıpır kıpır bir bebiş var karnımda hareketleri hissedince insan çok mutlu oluyo ve yemek yemek aşırı keyif veriyo insana cidden 1. Trimester baya zordu benim için 2.trimester aşırı hızlı ve enerji doluydum asla anlamadım 3. Tırmester geçmiyo ve ağırlaşıyorsun uyuku biraz haram oluyo dönmekten uyuyamıyorum karnındaki bebişin rahatlığı önceliğin oluyo nefes kesilmeleri aşırı yorgunluk uyuku çok karmaşık😂😂 ama güzel bebişin eşyalarını hazırlamak bu günleri yaşamak çok değerli her günün kıymetini bilelim bence