Bende 5 haftalık gebeyim sabah uyanırken bulantı koku hassasiyeti akşam kasık ağrısı ve göğüslerim sızlıyor dokununca. Bu arada salı günü beta HCG 804 çıktı tekrar kan vermeli miyim sizce doktor normal dedi 1 Kasım’da randevum var sizce o güne kadar beklesem mi?