
Kızlar bugün muayene oldum adete göre 6+6 ama doktor 5 haftalık dedi
Kese göründü içinde minnacık beyaz birşey görünüyor annesi sende bak dedi . Ama resmi çekince çıkmadı net . Kalp atışı için 2 hafta sonra gel dedi
Sizce bebek mi yolk kesesi miydi o beyaz noktacik