GozdeKB bende kefenli olduğu fotoğraf var bebeğime ait tek fotoğraf o. O bebegimden sonra 2 oğlum oldu çok şükür sagliklilar. Sende çok güçlüsün işini Allah’a bırak. Ben hep şöyle dua ettim “ Allah’ım sen kimseye kaldıramayacağı yükü vermezsin eğer bebeğim gerçekten hastaysa ve doğduğunda gözümün önünde acılar cekecekse engelli olacaksa onu benden al cennetine bağışla. ” Hep böyle dua ettim ben o zamanlar yeni evli 21 yaşında küçücük bir kızdım engelli bir çocuğun sorumluluğu bana aşırı ağır gelirdi, insanlar sağlam çocuğa bakarken bile zorlanıyor ben engelli bir çocuğa asla bakamam diyordum. Evet aldırmadım kendim ama içten içe de dogmamasini , Allah’ın verdiği gibi almasını da istedim. Çünkü dogsaydi ikimize de zulüm olurdu kendime bu konuda güvenemiyordum. Rabbim şuan evlatlarıma sağlıklı uzun ömürler versin kızım da cenette en güzel yerde onu biliyorum 🌸🤍