gecegunduz amin inşallah 🙏🏻karnımda vefat etti doktor kontrolüne gitmiştim kalbi az atıyor on gün sonra gel vefat edebilir demişti ve dediği gibi de oldu rabbim kimselere yaşatmasın ben hiç bir zaman aldırma taraftarı olmadım iyikide öyle yapmışım şuan vicdanım çok rahat herkese inat direndim ve rabbim beni yalnız bırakmadı çok şükür