GozdeKB yazıp yazıp sildim ama okudukça konudan çıkamadım sizi düşünmeden edemedim. Öyle koca yüreklisiniz ki bu kararı almak çok zor. bir mucize olsa sağlıkla doğsa keşke. Bu yalnız verilebilecek bir karar değil eşinizle hemfikir olmanız gerek sonraki süreçte yaşanacaklar için. Benim bebeğime 11 haftalkkken triosmy 21 yani down teşhisi kondu. Biz alamadık o sorumluluğu bizden sonra ne yapar ablasına nasıl bir sorumluluk veriyoruz bu dünyaya nasıl öyle yaralı bir kuş getiricez veremedik sınavımızı sonlandırdık gebeliği. Ama öyle bişeyki bu onu düşünmediğim gözümden yaş akmayan bir günüm geçmedi 9 ay oldu. O miniciğimizi memlekete götürüp bir mezar yaptırdık ellerimizle gömdük her fırsatta gittim yanına evladı mezara koymak çok acı hiç bir anne yaşasın istemem zor günler bekliyor sizi yalnız kalmayın destek alın