Canım zorlu bir süreç rabbim yardımcın olsun ne anlatsak senin içindeki ateşi söndüremeyiz ben fetal dna yaptırırken doktor bu hastalığı açıklamıştı edward sendromu diye geçiyor anne karnında 1 2 ay içinde ölüyorlar veya doğduklarında 1 hafta içinde ölüyorlar . Çok zor gerçekten Allahım sana güç versin bir Umut her zaman vardır rabbim şu cuma günü bir mucize versin bebeğine 🙏