GozdeKB benimki kromozomsal bozukluk yoktu sipina bifida hidrosefali ciğerler oluşmamış böbrekler geniş ayaklar içe dönük belden aşağısı felç olur dediler kordon tek damarlı bebek 18 haftalık ama 65 gramdı ben desen 60 ile hamile kaldım 51 kiloya düşmüştüm vitamin değerlerim yerlerdeydi karnında ölme ihtimali çok yüksek ve beni zehirleme ihtimali varmış 19 yaşındaydım tekme falan hissetmiyordum anlamazsın dediler bebeğime resmen canavar muamelesi yaptılar bu bebeği neye doğurmayı düşünüyorsun diye kapa bir dil kullanmıştı doktor bende ağladım hiçbirşey diyemedim eşimle teyzesi vardı zaten eşime doktor karın senin için daha önemli ise imzalarsın gebelik sonlanır annenin psikolojik durumu bu karara müsait değil dediler eşimde imzaladı zaten daha sonra ilaçlar ile düşük yaptım Rabbim yardımcın olsun inşallah ama şuan sağlıklı ve olgun kafa ile düşününce bebeğim karnımda ölmeyip doğmuş olsa bile 35 haftada sezaryen ile alacaklardı ben görmeden ilk ameliyatına girecekti zaten gelişim geriliği vardı o küçücük beden onca eziyeti acıyı hak edermiydi yada benim hakkım varmıydı doğurduktan sonra toprağa katmayı kaldırabilirmiydim bilmiyorum o yüzden sana diyorum içine nasıl sinecek vicdanen nasıl rahat edeceksen öyle yap ama biz sağlıklı veya canımız istediği için bebeğimizi gidip öldürmüyoruz ciddi bir sağlık sorunu var ortada gerçekten Rabbim merhamet etsin bizlere