Neva_aydn ben sana anlatım da az umutsuz olmanyanı ılk gebelıgın de böyle sılık çıktı hemen doktora gıttım us den baktı bana dedi kı bebek mebek yok hamıle degılsın dedi gonderdı ama ben nasıl ağlıyorum sonra yine ısrar yaptım pozıtıf on sene önceye anlatıyorum ozaman kan vermek aklıma gelmedi bır ay bekledım gıttım özele bebek görüldü kalp atışını duydum demekkı ozaman ıkı haftalıkmıs