Blgnnnnn
Bunu diyen nasıl bi hemşire anlamadım ben 2 düşük yaptım bu yüzden çok kan vermeye gidip ettim bana hep o sıra 5 in altı yok dendi ama her kadında değişiyor bazıları 0 1 arasında yani düşük sizinki biraz yüksek bi değer ondan mı şüphelendi ne yaptı anlamadım benim de negatifleri öğrendiğim rakam hep 2.30 hep böyle çıkıyor sabırsız biri olduğum için en ufak şüphemde kan veriyorum bu arada böyle yazdım diye olumsuz düşünmek çekmek için yapmıyorum rabbim hepimizin kucağını doldursun güzel haberler alalım pozitif görelim