Alya05 Ben kanuni hastanesinde eşimle birlikte genetik test yaptırdık 49. Güne sonuçlarımız cıkmıştı msj geliyor sonuçlarınız çıktı diye sizde yaptırdığınız hastanenin kan verme yerine gidip raporlarınızı alıyorsunuz e nabızda sadece çıktığı görülüyor sonuç görülmüyor bilginiz olsun