Alya05 Bugün randevu aldım devlette genetik test yaptıracağım. İnternetten bakınca 7-10 gün içinde sonuç çıkar diyor Devlette genetik test yapanlar bana bilgi verse sevinirim kaç günde çıkıyor.
Fulya90- Alya05 devlette genetik test yapılmıyor diye biliyorum senin dediğin detaylı ultrason olabilir mi yada amiyo sentez
Bigsecret3 AnayimBenAna_ hayır 3 veyahut daha fazla düşüğü kürtajı olanların gittiği bir bölüm cnm genetiği ne pıhtılaşma vs gibi durumlar var mı diye bakılıyor
Alya05 AnayimBenAna_ tıbbi ismini bilmiyorum genetik diyorlar Pataloji sonucundan net bişy çıkmıyor doktora aynı şeyleri yaşamak istemiyorum genetik test yaptırmak istiyorum dedi tmm olur dedi Randevu aldık
Patito__ Bigsecret3 hayir cnm bazi yer bir düşükle bile yapiyor bnm hic dusugum yokken yaptirdim hatta bir yildir cocugm okmamisti rica ettm yaptilr. Yani bir dusukten sonra gidilr elbet yapan oluyor
Alya05 AnayimBenAna_ normalde özelde ilk düşükte yapılıyor oda biraz fahiş fiyat Benimde 2 düşük 1 kimyasal olduğu için devlette yapıyor
Alya05 Bigsecret3 Ne yazsam ki çok dikkat çekebilirim 😅😃 postun adınımı dikkat çekiiçi yazsaydım ( kapıma gelen adam )😁. Kapıma gelen kedi yazsaydım herkes merektan bakırdı kesin
Sinemmm1996 Alya05 Genetik test devlet hastanesinde de ücretli yapılıyor ben de yaptıracağım dısardan gen firması geliyor deletteki doktorum yönlendirdi 13 bin tl ücreti var
Alya05 AnayimBenAna_ amin inşallah doktor dedi oradanda pek umutlanma birşy çıkmayabilir olsun yine yapayım dedim. Gebelik düşünsem içimde şüphe kalsın istemiyorum