Alya05 sağol Allah razı olsun.aynen canım biz kromozom,pıhtılaşma,wes(tüm gen dizilimi) bu 3üne bakılmıştı 2 ayı buldu size zaten msj gelicek çıkınca benim 2 genimde pıhtılaşma çıktı şuan kan sulandırıcı iğne kullanıyorum hergün inşallah güzel sonuçlar alırsınız