Yavrukedicik ilk oglumda genel ile doğmuştum ama panik atagim var diye simdiki oglumu da spinal ile oldu aslnda genel olacakti ama bi cesaretle spinal istedim iyikide istemisim keske ilkinde de spinal ile yaptirsaymisim diyorum zaten belden asagisi uyusuk oluyor ve anestezici sürekli konuşuyor seninle hava vs veriyor hic korkmayn ben dua ettim salavat getirdim sürekli ve ilki gibi hemen ayaklandm kendin yürüdüm dik bi sekilde yürümeye calisin kizlar eve geldikten 4gun sonra da annemleri yolladim esimle kaldik suan 24gunluguz rabbim sag salim kucaginiza almayi nasip etsin insallah🥰🙏🏻 Rabbim evlat isteyen bacilarima da nasip etsin inşallah 🙏🏻 🫶🏻