Spinal tek bir defa iğne yapılıyor. Epidural da iğne yapılıp katater takılıyor agriniz olunca belden qgri kesici veriliyor hastaneden çıkarken de katater çıkartılıyor. Sezaryenden sonra bir defa çok ağrım oldu kataterden belime ağrı kesici verildi ondan sonra Bi daha öyle şiddetli ağrım olmadi