Bizde 5+5 günlüğüz. Çarşamba günü ilk randevumuz var. Heyecanla bekliyorum günler geçmiyor 😍 ilk gebeliğimde 6 haftalıkken kalp atışını duymuştuk. Bu sefer de tam 6 haftanın başında muayene olmuş olucaz inşaallah duyarız yine 🥰🤲 belirti olarak da hafif kasık, ağrısı bel ağrısı göğüs hassasiyeti, arada bir hafif bulantı ve çooookkk uyku hali var 😂 bıraksalar hep uyurum öyle bi durumdayım 😂