Beyzadrs Esraa00 dün gittim, aslında benim 7+5 olmam lazımdı sonra iki kez ultrasonda 3 gün geri çıkınca ben 7+2 sanıyordum şimdi direkt 7 hafta çıktı. Totalde 5 gün geri atmış oldum. Doktor kalp atış sayısı iyi sağlıklı olduğunun belirtisi geç döllenmesin belli ki dedi. Ama böyle iki kez tarih atınca korktum ben gerilik mi olacal diye.. iki hafta sonra çağırdı inşallah gelişmiş göreceğim bebeğimi
Beequeen Bugün 6+6 olduk 🙈 Ne mide bulantısı ne koku hassasiyeti var. Başlarda bel ve kasık ağrım oldu ama şu an hiçbir şey hissetmiyorum 😅
kalocwom Bende 8+1 günlüğüm. İlk haftalarda kasık ağrım vardı, onun harici şu an hiç bir belirtim yok. Hala aynı kilomdayım 😌
queenanne1 sevaldqn1 11+1 olduk hamile olduğumu bile unutuyorum bazen maşallah çok iyiyim bugüne kadar 1 kez bile kusmadım ara ara kokulardan mide bulantılarım oluyordu onlarda geçti sanırım inşaallah herkes rahat geçirir bütün süreci ❤️
tsmutter @sevaldqn1 11+5 7’ye girerken falan oha ben çok iyiyim ya hiç kusmayacağım midem bulanmayacak diyordum. O hafta bir başladı o günden bu güne baş ağrısı mide bulantısı halsizlik, kusma.. biter mi artık? Bilmiyorum, hayırlısı olsun inşallah. Yarışmacılara başarılar dilerim 😅
Fatmanurakbltttt tsmutter sizle aynıyız benim bulantı kusmam halsizliğim bitti çok şükür ara sıra bi takatsizlik oluyo sadece oda geçer inşallah
Gozdenur1334 sevaldqn1 6+3teyim çok nadir kasık ağrısı ve kabızlık dışında belirtim yok . Göğüste dolgunluk var bir de onun dışında iyiyiz şimdilik bu hafta cuma ilk defa doktora gideceğim beta artışı takip ettim bugüne kadar şimdilik iyi ilerliyor gibiyiz çok şükür :)
Eeeliifff sevaldqn1 10+5im 5 haftalık olduğundan beri mide bulantısı ve kusma yerimden kalkamıyorum,Allah benim gibi olanlara yardım etsin,günlerim çok zor geçiyor. İlk çocuğumda da aynısını yaşamıştım.
Bett2206 Biz de bugün 6+0 olduk. Daha hiç bulantım olmadı ara ara kasık ağrısı (regl gibi ) ve aşırı göğüs hassasiyetim var. Eskiye göre daha çok uyuyorum tabi haftaya cuma kalp atışı duymaya gidicez kısmetse🥰
Ana-ibeybi Merhabalar bende 6+3 üm mide bulantısı, halsizlik, uyku hali çok fazla. Ayağa bile kalkamıyorum. Hafif kesilince ev işlerini halledip direkt yatıyorum. Yemek bile yiyemiyorum 🥲
Smile0 Ana-ibeybi Şimdi siz 6+3 olmuşsunuz 6. Hafta bitmiş 7. Haftadamı oluyorsunuz. Sağlıkla kucaklayın inşallah.
miniktirtilim_ @sevaldqn1 9+0 ile buradayım bugün kontrolümüz vardı🤭 6. haftadan beri bulantılarım başlamıştı ama ilaç kullanıyorum fayda ediyor çok şükür, bol uyku hali dışında bir belirtim yok şimdilik ve benim ikinci gebeliğim herkese sağlıklı, kolay bir gebelik diliyoruumm😅💕
miniktirtilim_ @sevaldqn1 oğlum dün 3 yaşına girdi, 4 yaşına 5 ay kala kardeşi doğmuş olacak inşallah🥹 sizin kaç yaşlar😍