sevaldqn1 Biz 5+6 günlük olduk henüz bir belirti göremiyorum kendimde keseyi gördük henüz çok çok küçükmüş 10 gün sonra kalp atışı duyacağım🥹 siz ne durumdasınız mide bulantılarinız ne durumda
Bigsecret3 sevaldqn1 Biz de 5+3′üz ilk muayene bu çarşamba günü olacak inşallah mide bulantım yok denilecek şekilde az bazen çok hafif geliyor ama beni lavaboya çıkartmıyor sadece bel ağrısı kasık ağrısı ve göğüs hassasiyeti yaşıyorum şu anlık İnşallah kalp atışını duymak sağlıklı bir gebelik ile ilerlemeyi nasip etsin Allah 😍
Baharer321 sevaldqn1 bende 10+2 haftalık ama hiç belirtim olması o haftalarda şuandada tık yok sadece kasık bel ağrısı yaşıyorum 7.haftadan beri bu şekilde bulantım kusmam yok çok şükür:)
Nurcanyokus6 sevaldqn1 sevaldqn1 5+1haftaliguz daha hastaneye gitmedim kese felan görmedik Çarşamba günü kan vereceğim betadegerim 1000 üstü çıkarsa giderim belki henüz kalp atışını duymuyacsmi düşündüğüm için acele etmiyorum bu arada belirtilerinde nerdesyse hiç yok mide bulantisi kusma vs galiba daha erken bklm inş olmaz .🤲🏻
sevaldqn1 Nurcanyokus6 evet erken olabilir aşkım ben gittiğimde kese yeni oluşmuş bende duymadım yani 10 gün sonrasına gün attı
Bigsecret3 Nurcanyokus6 bende 5+3 üm benimde mide bulantısı vs hiç yok sadece çok derinden geliyor ama lavobaya cikarmiyir
Yamanebruu Bizde 5+2kasımda kalbini duycaz insallah sizde varmi bende bulanti flan hic birsey yok çok şukur
Beyzadrs 7+2 deyim bugün doktor randevum var. Umarım herşey iyi gidiyordur🌺 bazen midem bulanıyor ve tiksinmelerim var hepsi 6. Haftada basladı
sevaldqn1 Beyzadrs ay kızımda bende öyleydim 5. haftada başlamıştı şuan bunda yok gibi ilerleyen zamanlarda görcez
senem-yabaci Siz son adet tarihine göre mi hesaplıyorsunuz hafta ve günleri. Benim ona göre 7+2 olması lazım ama doktor 4,5-5 haftalık dedi. Tam haftayı da söylemiyor. Nasıl hesaplanacak bilmiyorum
sevaldqn1 senem-yabaci yani şuan 5+6 son adet tarihime göre ama ultrasonda bir hafta geri göründü anlayamadım neden öyle oldu
sevaldqn1 Shnkh inan hic bilmiyorum ama doktor çok çok küçük kesen normal de 1 hafta sonra çağırırım ama sen 10 gün sonra gel daha net olur dedi