Esrclkk merhaba, bende yaptırmama taraftarıydım. 2li test yaptırmadım.4lüyüde yaptırmıcaktım ama ben hem özel hem devlet hastanesine takipliyim. Devlet hastanesi eğer birinden birini yaptırmazsan birsey olduğunda (doğum esnası gibi) sana bakmazlar denildi onun için yaptırdım 4lüyü her hastane için geçerli mi hiç bilmiyorum özelde olmayı düşünüyorum doğumu ama her ihtimale karşılık bakmazlar filan diye yaptırdım testi. Sonuclarına da bakmadım. Her haliyle kabülüm.