Esrclkk merhaba, herkesin kendi fikri ve görüşü elbette öncelikle..Ben size kendi fikrimden bahsediym.2 li ve 3 lü tarama testi hem tüm genetik hastalıklara maalesef bakmıyo hem de baktıklarında da %80 ihtimale bakıyo,yani günün sonunda her türlü %20 riskiniz kalıyo allah korusun..Eğer maddi olarak zorlanmıycaksınız kafanızı en çok rahatlatıcak olan kesinlikle fetal dna.Yok ama ona gücüm yetmez okadarda detay istemem derseniz en azından 2 liyi mutlaka yaptırın derim allah korusun öngörülücek müdahale edilicek bişeyi önceden tespit etmek gibi bi şans var cunku🙏🏻 sonrasında da zaten ilerleyen haftalarda detaylı ultrasın var ordada herşeyini detaylı görüyosunuz..İnsallah her kosulda saglıklı güzel ferah sonuclar alırsınız🤲🏻