Aslaninannesi_ Esrclkk yani senin yaşında senin kilonda boyunda ve bebeğinin ölçümlerinde su kadar anneden şu kadarında risk çıkmış teşhis değil tarama
Esrclkk Zlmm Ultrasonla da baktılar yani ne kadar sürdü normal kontrollerde ki gibi mi bende sadece detaylı düşünüyorum diğer testleri ve şeker yüklemesini istemiyorum pek fazla
Cheryy1 Esrclkk amin insallah cok teşekkür ederim . Keske fetal DNA yapilsa sehir hastanelerinde en azindan doğruluk orani yuksek 🤷 tamam 2li test teshis koymuyor sadece bir tarama ama inanin ki o risk kelimesini duyunca bile icinize bir kurt dusuyor bu sadece bir tarama diye dusunemiyorsunuz bile..
Zeynepgmsbs61 Esrclkk bazı hastaneler öyle genede yaptırın sonuçlara bakmazsınız kafanızda karışmaz ben sonucuna bakmadım☺️
Dugme2 Esrclkk pazartesi kan verdim bu gün çıkmış temiz zaten muayenede doktor demişti ense kalınlığı bile yok test temiz çıkar diye endişelenme yani
Melike1001 Esrclkk ikiliyi hiç düşünmedim çünkü yaş faktörümden zaten yüksek çıkacak dörtlü neden demişsiniz en kapsamlısı o. En son kontrolümde bebeğin ense bişeyine baktı doktorum 1.13 demişti 2.50 sonrası tehlikeli oluyormuş ondan dolayı yaptırmayı düşünmüyorum dörtlüyü bekleyeceğim
poyrazmom_ Esrclkk ben yaptırdım hiçbir sorun çıkmadı çok şükür yani risk çıksaydı direk fetal yaptırıcaktım 3lü 4lü yaptırmayı düşünmüyorum
Esrclkk Teşekkür ederim kızlar bugün gittim kan verdim ultrasonda baktı doktor ultrason da iyi görünüyo dedi . Bir hafta sonra kan sonucu için gidicem inşallah birşey çıkmaz . Çünkü diğer testleri yaptırmak istemiyorum