orkidemm_ ben geçen sene Ağustos ayında hamileyim sandım dış gebelikmis sağ tüpümde hasar bırakmış o yüzden alındı 7 ay sonra tek tüple hamile kaldım şimdi doğuma 15 gün var ilk kızım sezeryan bunuda sezeryan ile alacak şuan 36 olduk 38 de alacak normal doğum olmaz diyor onun dışında sorun yok cnm oluyor yeterki.kafaya takma zamana bırak