orkidemm_ yukarida 1 kere kaldın yine kalırsın dedi doktor yazmışsınız ben de tek tuple kaldınız sandim kusura bakmayin,Çok geçmiş olsun.benim alınmadı ama tikali biri doktor tek tuple de kalırsın dedi bana da çevremde tek tuple doğuran var 3 kişi ama benim yaşım var diye beklemek istemedim ben tüp bebeğe geçtim inşallah kalirsiniz yolunuz açık olsun 🫠💖