@Feyzamali33 ben suni sancı almadım kendi sancımla doğumum tamamlandı, en büyük tavsiyem kesinlikle doğru ıkınmayı öğrenin. Ben hastaneye gittiğimde direkt 5cm açılmam vardı. Gece 2de nişanım geldi ağrım hiçbir şeyim yoktu sabah saat 6da sancıyla kalktım direkt düzenli 5dk da bir geliyordu dört saat evde çektim kanamam başlayınca mecbur hastaneye gittim saat 10du. 4saate beş cm açılmam olmuş çok iyi ilerledi açılmam(activating labor egzersizini yaptım 37den itibaren ve bol bol çömelme) suyumu 7cm de doktor patlattı saat 13.30du . Dediğim gibi açılmam hızlı ve güzel ilerledi ben aç gitmiştim hastaneye hiç gücüm yoktu ıkınma hissi bende bir türlü gelmedi doktorda sancı nirvanaya gelince ıkın dedi ama bebek bir yerde takıldı bende güçlü ıkınamayınca kurtaramadı kendini doktor karnımdan bastırdı(korkulacak bir şey yok iyiki bastırdı çok rahat çıktı bebiş) ıkınmayı kuvvetli yapamadığım için kesi atıldı, ıkınmayı halletsem belki kesi bile atılmayacaktı. Doktor pelvik bölgeme 30dk masaj yaptı sağ olsun aşırı rahatlattı ve 37.haftadan itibaren bu masaj yapılırsa doğum daha kolay olur dedi keşke yapsaymışım. Bu arada devlet hastanesinde oldu doğumum🥰benim için güzel geçen bir doğum oldu, sormak istediğiniz başka bir şey olursa yazabilirsiniz 🤍