1Ali Hmyra_dmn98 evet normal doğum yaptım ama doğumda 2-3hafta önce çıktı daha önce öyle bir sorunum yoktu, doğumda da ıkınmayla birlikte iyice zorlandı maalesef
1Ali Fundaaaa46 hayır evde pilates topum yoktu, hastanede de açılmam hızlı ilerlediği için kalkmama izin vermediler yatarak geçti süreç orada da kullanamadım o yüzden
tatlibebegim_ Tlyysf benim ilk bi hafta aşırı yoğun geldi 10günden sonra azaldı tam ne zaman kesildi hatırlamıyorum ama 6 ay olacak hâlâ akıntı geliyor sarı falan fitil krem falan kullandım geçmedi