Zelihacak koza08 bende yarın kan vericem yeniden 2. Kez takıp için 2 gunde bir 2 katına yakın yukselmesi gerekiyormus saglıklı gebelik için 2 hafta sonra kalp atışını duymaya gel dedi🙏🏻
koza08 Zelihacak evet canım 2 günmüş aramız. Hadi hayırlısı bakalım peki keseye bakmayacak mı önce? Direkt kalp atışı mı☺️
Zelihacak koza08 direk kalp atışı dedi canım ikisine aynı anda bakcak demekki😊 benim doktorum uzakta 2 saat gıdıyorum 2 saat gelıyorum kan vermeye bıle gıtmedım kendısıne ne var ne yok bir arada çıkarsın😀🥰 tekrar tekrar gıtmek zor
koza08 Zelihacak aa baya uzakmış. Aman sağlıklı olsun da tek seferde hepsi bir daha iyi. İki hafta beklemesi zor olur senin için 🤗 yarın kan sonuçlarını paylaşırız o zaman. 🌸
Zelihacak koza08 bekleyecegız artık napalım ❤️🥰 suanda durumu ıyı en azından şükür 🙏🏻 tamamdır cnm haberlerini bekliyoruz koza08
buse7272722 koza08 bence var kizzz😍😍😍 masallah insallah kandada güzel sonuclar alirsin ama bence tuttu kesinlikleee
koza08 buse7272722 benim hiç umudum yok inanki dünkü daha koyu gibi geldi bugün biraz daha açık ve fiziksel olarak da sıfır belirti var. İnşallah tutmuştur 😔
buse7272722 koza08 yok yok sen positiv düsün positiv olsun meryem suresini ac elini karnina koy ve icinden inanarak güzelce dualarini et rabbim yardimcin olsun💘
Emnnur koza08 ay cumartesi vericem bende stresten ölmeseydim bilmiyorm hiç belirti yok birşey hissetmiyorm hakkımızda hayırlısı
koza08 Emnnur bende de sıfır belirti sonucum pozitif çıktı çok şükür. İki gün sonrası için tekrar kan istediler. Cumartesi vericem ben de tekrar. İnşallah sana da umut olur pozitifi görürsün. Hala ellerim titriyor.
Zelihacak koza08 hayırlı olsun canım ❤️belliydi orada olduğu❤️benimde bugün 2. Gun kan testi verdim 2 katı yükselmiş 🥰
koza08 Zelihacak çok teşekkür ederim. İnşallah benim de güzel bir artış olur. Dualarım bu yolda emek harcayan herkesle❤️
Mirarya koza08 hayırlı olsun güzel artışlar ile tutunsun insallah bebeklerinin bana 10.gun dedi doktor kan ver diye ama benim kabızlığım olmadı azda karın ağrım var korkuyorum 😐