Mirarya koza08 hayırlı olsun güzel artışlar ile tutunsun insallah bebeklerinin bana 10.gun dedi doktor kan ver diye ama benim kabızlığım olmadı azda karın ağrım var korkuyorum 😐
koza08 Mirarya amin inşallah. Dilerim ki sen de güzel haberler alırsın. Benim de kabızlık olmadı ve hiç bir belirtim de yok. Günlerdir ağlıyordum tutmadı diye. İnşallah sımsıkı tutunmuştur senin bebeklerin de 🙏🏻❤️
buse7272722 koza08 ben sana demisdimmm masallah subhanallah cok sevindim canim allah saglikla kucagina almayi nasip etsin💖💖
Emnnur rbiaylm güzel haberlerle gel inşallah bende yarın vericem hep hayırlısı istiyorum hayırlısı olsun
ezoocum Kızlar nasıl gidiyor sonuçlarınız nasıl benim geçen ay kimyasal gebelik oldu ne yazık ki 😕 ama şu an tekrar transfer yaptırdım ben beklemeden bugün test günüm yine inşallah Rabbim nasip eder bu sefer 🤲🏻