Merhaba herkese ben de 21 ekim de transfer oldum 5. Gün embriyosu bugün ikinci günüm üçüncü transferim. İlk transferim tutmamıştı ikincisi tutup 8 haftalıken kalbi durmuştu. Şimdi bu transferim tek gen analizi ve pgt yapılmış embriyo. İnşallah bu sefer sağlıkla sonuçlanır. Bu süreçten geçen tüm hanımları kalbimle kucaklıyorum hepimiz güzel sonuçları hakediyoruz çok emek çok sabır çok güç gösterdik ♥️