koza08 evet banada yapma dediler ama insan dayanamıyor tabi evın ıcınde oyle bekliyorsun birde ben aslında daha once catlatma ıgnesınden solayı cıft cızgı gordugum bır donem olmustu o nedenle acaba suanda kullandıgım ılacların bir etkisi varmı yokmu dıye 3. Gün bılerek deneme atışı yaptım ve hıc bırsey cıkmadı dedım evet etkı yok😀sonra madem basladım yapayım gun gun dedım 4. Gunden hayalet cıkmaya basladı ve suanda bu durumdayım 😀 belitrim adet belirtileri ile aynı karım agrısı gaz sancısı var gögüs agrısı birde 3 günden beri ayaklarım çok üşüyor bu kadar 🥰