Merhaba
Bu süreci çok sancılı bir şekilde yaşadım. Eşimde Sma taşıyıcılığı çıkmıştı tabi ki dikkate almadı. Ben defalarca uyardım genetiğe gidip kan ver diye ama vermedi.Ben hamile kaldım direk sağlık ocağından bana ulaştılar detaylı bakılması gerekiyor diye kanlar verdi tekrar özel hastanede sessiz taşıyıcılık testi yapıldı bana da smanın bir kolu da bende çıktı 5. Ayımda amniyosentez yapıldı çok kötü bir şeydi halen atlatamıyorum neyse ki bebişimde sorun çıkmadı ama doktorlar Kendi genetiğini ekleyecek o zaman bir sorun olursa kendiliğinden olur vs dediler. 31. Haftadayım umarım sağlıkla gelir.