ABC1 bende de nikah için kan vermiştik şüpheli çıkmıştım evlendikten sonra tıbbi genetiğe gittik eşimle bende test yaptık 60 gün sonra sonuçlarımız çıktı doktorumuz eğer erkekte çıkarsa bebekte çıkma olasılığı çok yüksek kadında varda geçmiyo ama baba da olursa bebeğe geçebiliyor iyice araştırın sonra çocuk düşünün derim bizim doktor iki defa kanlarımıza baktırdı bet sonuç almak için Allah yardımcınız olsun inşallah öyle bişey yoktur dikkatli olun derim