ABC1 biliyorum ama etrafımda o kadar çok konuşan insan var ki ben karnımdaki bebeği düşünüyorum 1.5 yaşındaki oğlumda bile olma ihtimalini bile söylüyorlar doğuştan gelen bir genetik hastalık bildiğim kadarıyla olsa topuk kanında tanı konmaz mıydı insanlar çok gamsız.