Handey hicimm hayır canım bebeğin plasentası aşağıda o yüzden mecburi sezeryan olucam. Ama öyle olmasa bile normal doğumdan çok korkuyorum sezaryen isticektim
hicimm Handey hayırlı doğumlarımız olsun inşallah canım. Bende çok korkuyorum 😔 o yüzden sezeryan sanırım en iyi yol korkanlar için.
Aysen971 32+2 den merhaba muhtemel bende sezeryan olucam doğum korkusu ağır basıyor subat sonu mart başı kucaklarımıza alıcaz inşallah hepimiz bebişlerimizi 🙏🏻☺️❤️
Denizaliela aydemirelif ay gün bekleniyor bebişlerimiz 3 mart:) ama tabii onların gelecekleri gün belli değil onlara bağlıyız:)
Kardii 30 haftalık olduk bizde heyecandan içim kıpır kıpır bide hareket ettikçe baloğlum temelli gıdıklanıp heyecanlanıp uyuyamıyorum 😌😂
cigdemg5 Emell rabbim hayirli dogumlar nasip etsin insallah emel hanimcım..beklemek kadar hecanli bir sey yok sanirim..🤗🤗
semos1240 merhaba biz de 33+4 haftalığız çalışıyorum ama zorlamaya başladı. karnım geriliyor. muhasebeciyim oturarak mecburen çalışıyorum ama alttan ağrılar oluyor. Kalkınca da sanki çıkcak gibi :)
cigdemg5 semos1240 hep ayni sorun.... valla benimde ayni pletes topu aldim cok iyi geliyo tavsiye ederim arkadaslar..