Handey cigdemg5 33+1olduk bugün.sezeryan olucam mart 1-2 gibi. 😊 iyice ağırlaştım ama günler geçmiyor artık zorlanmaya başladım
Birprensesannesi61 cigdemg5 32+2 olduk heycan ve korku gelip gelip gidiyor rüyamda doğdunu falan görüyorum hep dünde suyumun geldini gördüm sanırım kafayı yicem 🤭 kasılmalar var ufak ufak
Sulesultan Bizde 33+2 olduk aynı heyecan bende de var uyku girmiyor gözüme devamlı bebeğimi düşünüyorum👶🏻🙂
aydemirelif 34+2 olduk martın 3 ü görülüyo ama şubat sonu gelecek gibi oğluşum 🙏 sağlıkla işallah herkesin yavrusuna kavuşsun.
Denizaliela aydemirelif ay gün bekleniyor bebişlerimiz 3 mart:) ama tabii onların gelecekleri gün belli değil onlara bağlıyız:)
hicimm 32+2 olduk bizde az kaldı sezeryan olacağım inşallah büyük ihtimal şubat sonu yada mart başı doğum olur sanırım 😊
Sulesultan hicimm sezaryene kendiniz mi karar verdiniz acaba,merak ediyorum doktoruma sezaryen istiyorum desem ne tepki verir bazen normal Doğum çok korkutuyor beni
eveb19 Sulesultan devleti bilmiyorum ama özele gidiyorsan dr karışmıyor canım. Bende aslında normal istiyorum ama bazen korkum ağır basıyor ve sezeryan olcam diyorum 😁 ne yapacağımı bilmiyorum
hicimm Sulesultan ben kendim karar verdim çevrenin de etkisiyle hepside memnun kaldılar ve normal doğumdan bende çok korkuyorum 😔
HillKse eveb19 benim de 1 Mart 🐣 ama gönlümden geçen şubatın sonları insan gün azaldıkça bir an evvel kavuşmak istiyor ♥️
Handey hicimm hayır canım bebeğin plasentası aşağıda o yüzden mecburi sezeryan olucam. Ama öyle olmasa bile normal doğumdan çok korkuyorum sezaryen isticektim