defnevedoruk yumurtlamanın daha doğrusu çatlamanın tam 10. günüydü canısı evde testte çıkmamamıştı o gün 1 di. Bat uygulamaya göre 24 tü ama bence 22 ydi. Pazar gün içinde evde tekrar test yaptım gölgenin gölgesi gibiydi fotoğrafta bile çıkmıyordu. Pazartesi sabah evde tekrar yaptım (tabi merak) onda çizgi görünüyordu kanda da akşamüstü 19 çıktı. 🌸