Whereismybaby anne merhaba diyor . Bende bu ay kan testi yapmıştım 1.20 çıkmıştı . Ama gece hasta oldum . Zaten idrar testlerinde çıkmadı . Demek ki hamile olmasan bile 1.20 çıkabiliyor. Yada hamile olsan bile hayırlı olsun canım bize de bol bol dua et