elifeflinmom erken gebelikte gördünüz mü siliği acaba sizde
Ben acele etmiyim diyorum ya Cumartesi bi heyecan gittim ama erken öğrenmekte çok iyi bir şeymiş gibi gelmiyo o yükselişi takip etme stresine girmek zor olur sanki bence sizde biraz daha sabredin. Gecikmenin kaçıncı günündesiniz