vesenben ben öyşe olduğunu sanmıyorum, teşvik etmek istiyor olabilir anlıyorum ama yöntem bu değil ki yarış atı gibi koşturmaktan başka birşey değil maalesef bu durum bence, her çocuk biriciktir hepsi birbirinden farklı hepsi aynıymış gibi davranmam doğru değil ki, biri iki günde öğrenir biri beş , bilmiyorum vala o kadar değişik şeyler görüyor okuyorum ki son zamanlarda , sabr işi öğretmenlik evet zor geliyor olabilir bazen yeri geliyor bi çocuğa sabrımız tükeniyor ama bu işi meslek olarak bile isteyerek seçtiler ise sabretmeyi kabul etmiş olmaları gerekiyor, ben asla böyle whatsp gruplarından hele hele isim paylaşarak sözüm ona teşvik için adı altında paylaşımları doğru bulmuyorum, bireysel kendi teşvik etsin o zaman, yine de olmuyorsa yine de çocukta ısrarla sorun varsa aileyle özel görüşmeli, ayrıca ne ye göre gğzel yazanlar paylaşılıyor benim kardeşim 35 yaşında hala ilkokuldaki gibidir yazısı minicik minicik:) şimdi yazısı güzel değil diye paylaşsın mı öğretmen:) eğitim öğretimi yanlış anlamışız galiba ya:) , @Ayselcnt