Ceren3421 Bebikk_10 Bebikk_10 çok doğru. Daha yeni yazmayı öğrenen çocuklara her gün yeni harf, yeni hece. Neyin at koşturması acelesi anlamıyorum. Salalım olduğu kadar olsun diyorum ama oğlumdan bir duydumki öğretmen dikte sınavında 10 alanları ön sıraya, 1 alanları arka sıraya koymuş(oğlumda onlardan biri) çok sinirlendim buna. Bu sefer çocuğu da tekrar zorlamaya başladım ders konusunda
Bebikk_10 Ceren3421 Ve bunu ilkokul 1. Sınıfta yaşıyor çocuk. Enn nefret ettiğim şey çocukları soyutluyor resmen daha teşvik etmesi lazım. Ama gerçekten herkes öğretmen olmamalı. Sabrı ve çocuklara tahammülü olmayanlar özellikle.
Ayselcnt Ceren3421 aaa bu ne kadar kötü.. en nefret edilesi şey.. geçende biraz geç kaldık.. oğlumu en arkaya oturtmuş.. oğlum dedi geç kaldığım için en arkaya oturdum..hemen mesaj yazdım öğretmene..geç kalanlar arkaya mı oturuyor diye.. bugünlük öyle oldu dedi.. ben zaten herşeyde mesaj atıyorum..sürekli oğlumun durumunu soruyorum falan.. bilsin yani çocuğumun arkasını arıyorum..
Ceren3421 Bebikk_10 hamilelik hormonlarımla öğretmene saydırmamak için kendimi zor tutuyorum. Oğlum şimdiden ben başarısızım diyor. Yine yapamıycam dimi anne diyor, içim parçalanıyor. Ülkede hiç bir şey düzgün değil. Ne müfredatı, ne öğretmeni , ne doktoru
epltkp Ben de bu sene birinci sınıf öğretmeniyim ve 16 haftalık hamileyim ilk gebeliğim ve çok bitkinim ben de okulda bir sürü çocukla uğraşıyorum hamileyken o yüzden sizi çok iyi anlıyorum ama günlük verdiğim ödev 2 sayfayı asla geçmiyor. Zorlanıyorsa yaptırmayın derim öğretmeniyle konuşup tabii, okula ve öğretmenine karşı olumsuz tutum geliştirmesi ileriki okul hayatı yaşantısını da olumsuz etkileyebilir.
Bebikk_10 epltkp Yaptırmamak gibi bi lüksüm yok maalesef bu sefer çocuğum diğer arkadaşlarından geri kalır. Zaten her fırsatta anasinifi öğretmeni mi özledim diyor. İkisi kıyaslanamaz tabi ama gerçekten cocuk nefes almadan ödev yapıp okuma yapıyor
Ayselcnt Bebikk_10 yaa Allah yardımcınız olsun..ben bizim öğretmen çok ödev veriyor diyordum ama sizinki daha fazlaymış..gerçekten öyle zor ki Allah yardımcımız olsun..her akşam sinir krizleri geçiriyorum.. ödev yapmamak için direnen bir oğlum var.. ve gerçekten şu birinci sınıf biran önce geçsin gitsin istiyorum..sizin birde bebeğiniz varmış.. gerçekten Rabbim yardımcınız olsun.. ben tek çocukla bu kadar zorlanırken sizin iki tane..
Bebikk_10 Ayselcnt Çünkü çocuklara birden yükleniyorlar eğitim sistemi leş. Birde dediginiz gibi bebeğim var ve çok huysuz bizim de her akşam kavga kıyamet ders başında. Sonra vicdan yapıyorum cocuk da haklı ödev ile gözünü açıp ödev ile kapatıyor. Allah hepimizin yardımcısı olsun..
ozlem_2727 Bebikk_10 valla çok normal bu durumda tahammülsüz olmanız bir de bunlar çocuk evde kaldıkları 3 5 saat uyanık olarak onda da ödev olursa bir hayatları olmaz ki siz bence öğretmeni ile bir konuşun belki olumlu yaklaşır
Bebikk_10 ozlem_2727 Malesef öğretmenimiz çok diktatör ödev yapmayan çocukların isimleri ile birlikte sınıf whatsapp grubundan paylaşıyor.
Ayselcnt Bebikk_10 bizim öğretmen haftada bir harf öğretiyor.. şimdi hızlanırmı bilmiyorum ama ‘t’ harfine dün geçtiler.. biraz yavaş gidiyorlar ama ben memnunum..
Ceren3421 Ayselcnt 10 kelime söylüyor, çocuklar kağıda yazıyor. Kaç tanesini doğru yazarsa o kadar puan alıyor. Sözlü sınavı gibi yani
Ceren3421 Ayselcnt çok kötü çok ve saçmalık. Bu yaştaki çocukları şimdiden ayrıştırıp, ötekileştiriyorlar. Valla iyi yapıyorsunuz. Belkide gerçekten öğretmeni darlamak lazım. Biz de bu konuda pasif kalmış olabiliriz
Ayselcnt Ceren3421 bende hiç hoşlanmam bu durumdan.. bizim öğretmende güzel yazanların birkaç tanesinin defterini paylaştı 2 3 gün..ben hemen sorum aynı çocuklar mı bunlar diye..oğlum olmadığını biliyorum çünkü yazmayı asla sevmiyor ve güzel yazmıyor.. güzel yazmasıda şart değil zaten..çabuk öğrenen çocuk olması yeterli benim için.. yok hergün farklı dedi.. ondan sonrada paylaşmadı pek.. başka çocuğunuz varsa evet biraz zor olabilir..ama öğretmene biraz sessiz olmadığınızı bir şekilde göstermeniz gerekiyor.. sürekli sorgularsanız iyi olur bence..benim ilgilendiğim tek çocuğum var.. bide benim oğlan biraz çenebaz..bana okuldaki çoğu şeyi anlatır.. öğretmende bunu biliyor artık..buda bir avantaj bence..
NaimeYilmaz Bebikk_10 Baskı baskı baskı… Amacı ne? Bizim benim “zalim” diye tanıttığım öğretmen bile bu kadar ödev vermiyor. Size bir aydınlanma sağlayayım :) Öğretmeni sınıfta yeterli akademik başarıyı sağlayamıyor çocuklar geri kalmış durumda çünkü disiplini nasıl sağlayacağından bir haber… Nasıl önde olacak diğer sınıflardan? Aileye öğretmesi için baskı kurarak. Umarım çocuğunuzu zorlamaz ve elinden geleni kadar yapmasını sağlarsınız sadece.
Bebikk_10 NaimeYilmaz Yazdıklarınız da çok haklısınız ama kıyas var ya insan ister istemez çocuğunu kıyaslıyor bi başkasıyla. Bunun sebebi yine öğretmen. Hergun kim hangi çocuk güzel okuyup yazdıysa gruptan isim vererek paylaşıyor. İster istemez neden benim çocuğum okuyamıyor yada yazamıyor diye baskı yapıyor insan. Ki bence çok yanlış ama elimizde değil. Mesela geçen hafta kizim sorduğu kelimelerden 2 3 tane bilememiş hemen beni aradı üstüne düşün yarın bu şekilde görmek istemiyorum çalışsın diye. Halbuki ki yatana kadar elimiz üstünde hep okutup yazdırmaya çalışıyoruz ama yetişmiyor bi yerde tıkanıp kalıyoruz.
NaimeYilmaz Bebikk_10 Asla asla asla çocuğunuza baskı yapmayın lütfen. Başarısız olsun ne olacak? Yarına çıkacağımızın bir garantisi var mı? Profilime girip son 2 postumu okuyun lütfen. Tuna’ya gereksiz baskı yaptım ben öğretmeni yüzünden. Çocuklarımızın güvendiği bir biz varız. Ciddi boyutta kaygı bozukluğu görüldü Allah’ıma şükür erken fark ettim kendime geldim. Şu an eğitim öğretim kıyas geri kalması gram umrumda değil. Tek umrumda olan oğlumun sağlıklı mutlu huzurlu bir geleceği olması.
Hfszynp Bende yoruldum valla çocuklara da yazık başka birşey değil allahtan doğumum ikinci dönem diyorum. İnşallah o zamana kadar da öğrenmiş olur baya