Bebikk_10
Bizim velilerde mesela okula biraz erken gelir okulun orada kafe var orada oturup değerlendirme yaparlar. Sizin işiniz daha zor Rabbim yardımcınız olsun. Yani şikayetçi net vardır her gün o kadar ödev çok zor. Benim kızım gelir yemek yer dinlenir akşama doğru ödevlere başlar rahat rahat yapıyoruz. Hafta sonu 6 7 sayfa ödev verir onu da günlere yaydık mı zorlamıyor. Nasıl çözüm bulunabilir bilemedim keşke elden bir şey gelse.😟
Siz harika bir annesiniz üzülmeyin küçük bebek ve 1. Sınıfa giden çocuk dediğiniz de gerçekten süreç çok zorlaşıyor sizinle alakalı değil sizin öğretmeninizle alakalı bir durum.
Bizim öğretmenimiz hep şey der siz elinizden geleni yapın okutun yazdırın illa ki karışacak ama zamanla oturacak ağlarsa çok üstüne gitmeyin bırakın okuldan derslerden soğumasın der bence çok haklı. Ben biraz hırslı bir insanım kızım yanlış yaparsa kızıyorum ama sonradan fark ettim ki kızımı zora sokuyorum ödev yapmak istemiyorum şimdi düzeni kurduk. Yeniden söyliyim Rabbim yardımcınız olsun. 🤲🏼