dilaraecaliskan goğus agrisi mende yumurta toplamadan sonra oldu bide ondan sonra sol tarafimda yumurtalik tarafda batma oldu. O andan beride kabizlik. O batma bilemedim kabizlikdanmi nedenmi. Sonra transfer sonrasi bir iki gun sonra batma kecdi. Kabizlikda iki uc gundu duzeliyor. Simdi bunlar belirtimi?ara sira bende bas donmesi oluyor. Baska belirti yok. Yani gebellik varsa belirti olmalimi ?