Kızlar dün size sormuştum dayanamıyorum kan versem olur mu transferden sonra 7. Günüm diye erken dediniz ama ben dayanamadım erken gebelik testi yaptım 2. Çizgi çıktığı için kan verdim beta 45,57 çıkmış pozitif yazıyor. Pazartesi tekrar kan vericem. 🥹